Stockholm

Publicerat: 10 maj 2022

Sista ansökningsdag: 15 juni

Account Managers till Gibon Stockholm

Gibon Stockholm växer och behöver förstärka vårt säljteam. Vi söker nu fyra stycken Account Managers med huvuduppgift att bearbeta nya och befintliga kunder i Stockholmsområdet.

I den rollen förväntas du inspirera och utmana företag inom IT och digitalisering. Du kommer att boka och utföra nykundsmöten där du på djupet kommer ta reda på vad det är våra kunder faktiskt gör om dagarna, förstå vad dom har för mål med sin verksamhet, och slutligen hjälpa kunden att nå sina mål med hjälp av vår konsultering och våra tjänster.

Med bra stöd, utbildning och tydliga tjänstepaketeringar skapar vi goda förutsättningar för dig att lyckas.

Läs mer om Gibons tjänsteerbjudande – vi skapar innovativa lösningar för digitala miljöer.

Du får:

  • Goda möjligheter till en lång, framgångsrik och utvecklande karriär i en ständigt växande bransch
  • Kontinuerlig utbildning, både internt och externt, inom försäljning, produkter, tjänster m.m.
  • Ett omväxlande arbete och personlig utveckling
  • Ett engagerat och motiverat säljteam som hjälper varandra framåt
  • Pre-saleskonsulter med lång erfarenhet från branschen som stöttar och hjälper till i alla lägen

Mångfald & jämställdhet är ett kontinuerligt arbete för Gibon

På Gibon är vi övertygade om att mångfald, inkludering och jämställdhet skapar ett bättre arbetsklimat och bidrar till framgång. Därför jobbar vi ständigt för att bli en mer jämställd och inkluderande arbetsgivare. Läs mer om vårt arbete: www.gibon.se/om-gibon/equality-challange-36/

Vi ser gärna att du har:

  • Dokumenterad, framgångsrik försäljning inom B2B och är tävlingsinriktad
  • Erfarenhet inom IT-drift, MFP och mötesrum
  • Ett etablerat affärsnätverk (kunder och partners
  • Säljutbildning
  • CRM-vana

Krav:

  • B-körkort
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Har du frågor ang. tjänsten?
Kontakta Daniel Eriksson, Försäljningschef Gibon Stockholm.