Supporttekniker Servicedesk/helpdesk – centrala Stockholm

Gibon skapar innovativa lösningar för digitala miljöer. Nu söker vi nya talanger till Gibon Stockholm som vill vara med på vår spännande resa!

Vi söker
Gibon Stockholm växer och vi behöver förstärka vårt Servicedesk. Vi söker dig som är intresserad av IT, service och kundkommunikation. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal och mail från våra kunder, lösa och dokumentera inkomna ärenden och eskalera ärenden vid behov. I tjänsten ingår också att vara delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av teamet.

För att trivas i tjänsten ser vi att du är ansvarstagande, initiativrik och serviceinriktad. Du sätter kunden i fokus och förstår vikten av mycket goda kundrelationer.

Du får:

  • Ett kul gäng att dela din vardag med – det är viktigt för oss att trivas på jobbet!
  • Ett omväxlande arbete med möjlighet att utvecklas
  • Kompetensutveckling
  • Arbeta i centrala Stockholm
  • Möjlighet att öva upp ditt biljardspel i vår spelhörna

Vi ser gärna att du har:

  • Minst ett års erfarenhet från Servicedesk/teknisk kundtjänst med erfarenhet av ärendehanteringssystem och gärna remoteverktyg
  • IT-utbildning från gymnasie- eller KY-nivå

Du behöver ha kompetens kring:

  • Hårdvara såsom datorkomponenter, kringutrustning och nätverkskomponenter
  • Windows 7/8/10 och Windows 2008/2012/2016
  • MacOSX
  • Android och Apple IOS
  • Office 365, G Suite och liknande molnsystem
  • Nätverk, WLAN, VLAN, DHCP

Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Har du frågor ang. tjänsten?
Kontakta Maria Sander, Supportschef
0709-405416, maria.sander@gibon.se

Sök nu!
Låter det spännande? Ansök genom att svara på våra tre snabba frågor samt bifoga ditt CV:

SKICKA ANSÖKAN!

3 snabba frågor (ej obligatoriskt)