Uppsala

Publicerat: 11 mars 2021

Sista ansökningsdatum: 11 april 2021

Vi söker en serviceinriktad supporttekniker!

Vi söker dig som är social, noggrann och förtroendeingivande. Du har god teknisk förståelse och sätter användarna i fokus.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak av användarsupport via telefon, e-post och kundbesök.

Till en början så kommer fokus att ligga på att ta emot ärenden och kategorisera dem utifrån påverkan och prioritet.

När du är väl insatt i våra rutiner och våra kunder så kommer arbetet diversifieras och du kommer också att få jobba med installationer och leveranser.

Du får

  • Varierande arbetsuppgifter där du kan tillämpa befintlig kunskap samt lära dig mycket
  • Möjlighet till utveckling inom hela IT-området
  • Bra kollegor som är måna om att man trivs på jobbet
  • En arbetsplats där vi har roligt tillsammans.

Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Krav

  • Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och på engelska
  • Grundläggande kunskaper inom Windows OS, klient och server
  • B-körkort

Meriterande

  • Erfarenhet som supporttekniker
  • Erfarenhet från servicedesk
  • Har arbetat med Microsoft 365-administrationscenter
  • Har arbetat med virtualisering
  • God förståelse för nätverksstruktur

Sista ansökningsdatum: 11 april

Har du frågor ang. tjänsten?
Kontakta Tomas Bergman, Affärschef Gibon Uppsala