Stockholm

Publicerat: 30 juni 2020

Gibon Stockholm söker en Junior Supporttekniker som vill arbeta med IT och kundservice i Servicedesk.

Vi söker dig som är social, utåtriktad och som sätter användarna i fokus. Du har ett stort tekniskt intresse och tycker om att hjälpa andra. Arbetsuppgifterna kräver också att du är stresstålig, noggrann och förtroendeingivande.

Arbetsuppgifter

  • Ge användarsupport via telefon och mail i 1st line
  • Ta emot ärenden och kategorisera dem utifrån påverkan och prioritet
  • Säkerställa att inkomna ärenden dokumenteras och följs upp
  • Ta beslut gällande öppna ärenden och ge användarna feedback på orsak och lösning

Du får

  • Ett kul gäng att dela din vardag med – det är viktigt för oss att trivas på jobbet!
  • Ett omväxlande och utvecklande tjänst
  • Kompetensutveckling
  • Möjlighet till utveckling – kanske vill du på sikt gå in i en 2nd line-roll eller i en roll som IT-konsult
  • Möjlighet att öva upp ditt pingisspel i vår spelhörna
  • Sitta i trevliga lokaler centralt i Stockholm

Vi söker dig som har

  • Gymnasieexamen med IT-inriktning
  • Goda kunskaper inom Windows OS på klient- och servernivå, Mac OSX, Apple iOS, Android, MS Office, Office 365, G-Suite eller liknande molnbaserade system
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande

  • Erfarenhet från Servicedesk eller teknisk kundtjänst

Har du frågor ang. tjänsten?
Kontakta Kristoffer Sköldberg
Teamleader Servicedesk
Gibon Stockholm