Skellefteå

Publicerat: 18 augusti 2021

Sista ansökningsdag: 17 september 2021

Ditt uppdrag är att ge den bästa servicen och användarsupporten på vår kunds dagliga it-utmaningar. För att passa i rollen som Servicedesk-medarbetare bör du vara kommunikativ och besitta en hög servicekänsla med ett driv och engagemang i din yrkesroll. Du har tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Vidare har du förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter och behåller ditt lugn även i pressande situationer.

Vem är du?

Som person är du öppen och social som värdesätter goda relationer med kunder och kollegor. Vidare bör du vara anpassningsbar och flexibel. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Du har ordning och reda och är bra på att uttrycka dig i tal och skrift. Du tycker om att bygga och förädla relationer och att arbeta professionellt med en affärsmässig inställning i allt du gör.

För att lyckas i rollen behöver du nedan kvalifikationer.

  • Ett brinnande intresse för IT och service.
  • Goda kunskaper i alla delar som ingår i Office 365.
  • Mycket god kommunikativ och pedagogisk förmåga.
  • Lösningsorienterad.
  • Goda kunskaper om hur en dator är uppbyggd och fungerar, främst gällande vanligt förekommande applikationer och Microsofts operativsystem inom både klient och server.
  • B-körkort.