Ljungby

Publicerat: 7 oktober 2021

Sista ansökningsdag: 30 november 2021

Om tjänsten:

Gibon Ljungby är i ständig utveckling och vi behöver förstärka vårt teknikerteam. Vi söker dig som är social, noggrann och förtroendeingivande med tryggheten i att kunna arbeta självständigt. Du har god teknisk förståelse och sätter användarna i fokus.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak med att hjälpa våra kunder med deras IT-drift. Hos våra kunder finner man oftast en hybridmiljö med virtualiserade servrar, Microsoft 365, Azure, nätverkslösningar och en del andra spännande anpassningar.

Att förstå kundens behov och ha förmågan att översätta detta till en väl fungerande IT-lösning är vår vardag. Du är naturligtvis även delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av teamet och kommer även att vara en del av vår helpdesk.

Du får:

  • Varierande arbetsuppgifter där du kan tillämpa befintlig kunskap samt stor utveckling av ny kunskap
  • Kompetensutveckling för att hela tiden kunna ligga i framkant
  • Bra kollegor som är måna om bra trivsel och god arbetsmiljö
  • En arbetsplats där vi har roligt tillsammans och högt i tak.

Krav

  • Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
  • IT-kunskap på högre nivå
  • Hög kunskap på klienter och servrar i Microsoft miljö samt erfarenhet av installation, drift och underhåll av dessa
  • B – körkort

Meriterande

  • Tidigare erfarenhet som supporttekniker
  • Nätverkskompetens på högre nivå

Har du frågor ang. tjänsten?
Kontakta Calle Granemalm, VD Gibon Ljungby.