Effektivare arbetsprocess
med allt under samma tak

Vi på Gibon är övertygade om att det allra mesta som kan digitaliseras, också kommer att digitaliseras. Därför är vi stolta över att kunna presentera vår tjänst Digital Arbetsplats!

Med hjälp av en specialanpassad digital arbetsmiljö kan ni kollegor tillsammans:

  • dela och skapa de dokument ni behöver gemensamt,
  • skapa digitala anteckningsblock som du kan dela med kollegor (OneNote)
  • använda det digitala projektledningsverktyget (Microsoft ToDo) där du smidigt kan både delegera uppgifter och följa upp vem som gjort vad, direkt i appen.
  • använda er av en intern företagschatt (Teams) där ni får möjlighet att skapa projekt, dela dokument, upprätta tidslinjer, m.m.
  • välja om ni vill kunna göra allt detta uppkopplade till molntjänst och wifi – eller jobba lokalt och synka över wifi vid ett senare tillfälle.

För Gibon fungerar den vardagliga digitala transformationen som bäst när den är så enkel som möjligt. Som medarbetare vill man kunna dela dokument säkert på arbetsplatsen och man vill att det ska vara enkelt att skapa och utveckla sitt material tillsammans. Därför har vi utvecklat

Digital Arbetsplats – en uppsättning gemensamma arbetsytor som innebär en förenklad vardag både när du jobbar enskilt och tillsammans med andra, och oavsett var du jobbar.
Digital Arbetsplats är skalbar, dvs ni väljer själva vilken nivå och variant av tjänsten som passar just er organisation bäst:

Välj paketnivå

Digital Arbetsplats är skalbar, dvs ni väljer själva vilken nivå och variant av tjänsten som passar just er organisation bäst:

01

Bas

Digital Arbetsplats BAS erbjuder säker och smidig hantering av kalender, mail, kontakter och samarbetsytor för gemensamma filer över webben.

Mer information

Mindre information

Digital Arbetsplats BAS är för dig som vill ha en säker och flexibel hantering av mail, kalender och kontakter samt möjligheten att samarbeta via digitala mötesrum och samarbetsytor. Du får åtkomst till dina filer från alla dina enheter och kan enkelt och säkert dela dem med andra.

Självklart ingår support från oss på Gibon!

02

Plus

Digital Arbetsplats PLUS ger dig alla tjänster i BAS, licenser för Officeprogrammen (Word, Excel, osv), samt samarbetsytor för gemensamma filer även utan uppkoppling till webben.

Mer information

Mindre information

Digital Arbetsplats PLUS innebär en säker och flexibel hantering av mail, kalender och kontakter samt möjligheten att samarbeta via digitala mötesrum och samarbetsytor. Du får åtkomst till dina filer från alla dina enheter – även utan uppkoppling – och kan enkelt och säkert dela dem med andra. Licenser för Officeprogrammen (Word, Excel, osv) ingår också.

03

Komplett

Digital Arbetsplats KOMPLETT innebär en perfekt variant för våra kunder som exempelvis har integrerade lönesystem eller andra affärssystem, med krav på högre belastning.

Mer information

Mindre information

Här ingår alla tjänster i BAS och PLUS, och du erbjuds också:

Helt egna lagringsytor, säker och smidig tillgång till dina affärssystem oavsett var i världen ni befinner er. Du har även tillgång till alla dina tjänster, lagringssystem och affärssystem oberoende av en moln- eller webbanslutning.

Bas

Plus

Komplett

Mail, kalender och kontakter
Digitala mötesrum
Samarbetsytor
Servicedesk
Arbeta utan uppkoppling
Arbeta lokalt på flera enheter
Egna lagringsytor
Verksamhetssystem online
Oavsett vilken variant av vår Digitala mobila arbetsplats ni väljer, ingår självklart alltid tillgång till vår support.
Digital Arbetsplats är helt enkelt ett både smart och smidigt alternativ för dig som önskar förenkla, standardisera och kostnadsoptimera era digitala arbetsytor – på den nivå som passar er!
Välkommen att höra av er till oss på Gibon så berättar vi mer!

Förfrågan om tjänstepaket