Effektivare arbetsprocess
med allt under samma tak

Med hjälp av en specialanpassad digital arbetsmiljö kan ni kollegor tillsammans dela och skapa de dokument ni behöver gemensamt, använda en och samma plattform för mail – och välja om ni vill kunna göra allt detta uppkopplade till molntjänst och wifi – eller inte uppkopplade alls.

För Gibon fungerar den vardagliga digitala transformationen som bäst när den är så enkel som möjligt. Som medarbetare vill man kunna dela dokument säkert på arbetsplatsen, man vill att det ska vara enkelt att skapa och även enkelt att dela. Därför har vi utvecklat Digital Arbetsplats – en uppsättning gemensamma arbetsytor som innebär en förenklad vardag både när du jobbar enskilt och tillsammans med andra, och oavsett var du jobbar.

Välj paketnivå

Digital Arbetsplats är skalbar, dvs ni väljer själva vilken nivå och variant av tjänsten som passar just er organisation bäst:

01

Bas

Digital hantering av mail, kalender, kontakter och filer samt digitala mötesrum och samarbetsytor.

Mer information

Mindre information

Digital Arbetsplats BAS är för dig som vill ha en säker och flexibel hantering av mail, kalender och kontakter samt möjligheten att samarbeta via digitala mötesrum och samarbetsytor. Du får åtkomst till dina filer från alla dina enheter och kan enkelt och säkert dela dem med andra.

Självklart ingår support från oss på Gibon!

02

Plus

All funktionalitet i BAS och åtkomst till alla filer lokalt på alla enheter utan uppkoppling.

Mer information

Mindre information

Digital Arbetsplats PLUS innebär en säker och flexibel hantering av mail, kalender och kontakter samt möjligheten att samarbeta via digitala mötesrum och samarbetsytor. Du får åtkomst till dina filer från alla dina enheter – även utan uppkoppling – och kan enkelt och säkert dela dem med andra. Licenser för Officeprogrammen (Word, Excel, osv) ingår också.

03

Komplett

All funktionalitet i PLUS och tillgång till verksamhetssystem jorden runt och egna lagringsytor.

Mer information

Mindre information

Digital Arbetsplats KOMPLETT innebär en perfekt variant för våra kunder med integrerade lönesystem eller andra affärssystem med krav på högre belastning. Här ingår alla tjänster i BAS och PLUS, och du erbjuds också:

Helt egna lagringsytor, säker och smidig tillgång till dina affärssystem oavsett var i världen ni befinner er och oberoende av moln- eller webbanslutning.

Bas

Plus

Komplett

Mail, kalender och kontakter
Digitala mötesrum
Samarbetsytor
Servicedesk
Arbeta utan uppkoppling
Arbeta lokalt på flera enheter
Egna lagringsytor
Verksamhetssystem online

Förfrågan om tjänstepaket